torsdag 13 februari 2014

Kärlekens och vänskapens dag

14 februari - alla hjärtans dag. Kommersiellt jippo eller ta-vara-på-kärleken-dag?


Jag delar gärna med mig av min kärlek till mina nära och kära - varje dag. Eller åtminstone varje må-bra dag.. Övriga dagar tar jag emot kärleken jag får lite extra, tanka på energin liksom.
Visst kan det väl vara trevligt med en speciell dag, som kärlekens dag. Men inte behöver man väl bli påmind om att ge och ta något så vackert? Fast det är klart - känslan när man får hjärtan och hälsningar från sina vänner är obeskrivbar. Men de som inte får då?
Snöa inte in er på att det är en dag som ska firas med din nästa, lägg kärleken och tiden på det som gör dig glad. Jag älskar att visa tacksamhet och ge till dem jag vet gör mig varm om hjärtat. Eller göra handlingar som värmer hjärteroten så gott. Lägga blomma i minneslunden, krama mina barn, le mot omgivningen och Fuck Cancer!



Jag har en fantastisk pojkvän. Men förväntar mig inte att han ska stå utanför min dörr med blommor och choklad. (fast det hade varit trevligt.. haha) Jag har underbara vänner som håller mig uppe när det stormar. Jag har några riktigt nära vänner som får mig att kippa efter luft av lycka. Jag har två härliga barn och en familj, vi kämpar varje dag. Jag har dansen, behövs inga ord.
Tack vare er alla har jag blivit den jag är idag - och det är inget dumt resultat! :) Önskar jag kunde visa er min uppskattning och kärlek varje dag! Så just idag är detta riktat till er som fått mig överleva - jag ÄLSKAR er!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar