lördag 29 mars 2014

Uppehåll

God morgon!

Nu var det ett tag sedan men som vanligt är det fullt upp. Inte jobbigt, men ändå så prioritering är ett måste.

Nu är barnen hos Seppo denna helgen och jag är på embrace kurs på granngården. Inte för att dansa, för då stryper ortopeden mig... Men för att hjälpa till med arbetet runtomkring och för att sälja smycken. 

Gårdagen på kursen var ljuvlig. Jag är lyckligt lottad som har dansen och den fina familjen i mitt liv! Det var grymt svårt att sitta stilla, i pausen och i fridansen på kvällen snodde jag åt mig några danser. Och vilka danser sedan! Fox är så jädrans skönt! Många wow upplevelser, tack!! 

Sitter nu på korsvägen, väntar på vagnen som tar mig till kursdag två. Trött som en urvriden gammal trasa, men vad gör det? 
Solen skiner och snart är jag hos mina dansvänner igen 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar