måndag 18 april 2016

Kärt återseende

Jag är så tacksam för alla er goingar som dyker in på mitt jobb, kramas och säger hej <3

Igår morse fick jag mig ett kärt återseende, jag hann krama om "mina" pojkar på ASAP innan de försvann ut i leveransernas dimma igen. Så kul att se er!!
Hoppas ni kommer trivas lika bra med Mediamarkt som jag gör!




Ny vecka, nya möjligheter.
Har jobbat otroligt mycket nu de sista dagarna, och det känns i kroppen. Men jag är tacksam för varje timme jag får.

På lunchen kom samtalet... Jag är inkallad till ny MR redan på onsdag. Min underbara Jia var snabb med att räta upp mig och håller mig sällskap. Inte för att jag inte skulle fixa det själv denna gången, men inser att hon har nog rätt ändå. Det är skönt med lite stöd, det blir lite gemensam frukost innan själva undersökningen. Efteråt skyndar jag vidare till jobbet.
Ena stunden tycker jag det är väldigt orättvist att min MR sköterska inte får berätta för mig vad han ser på plåtarna, jag menar han måste ju se om förändringen vuxit eller inte. Men han får väl inget säga för att han inte har den doktoranden eller nåt. Utan jag måste återigen vänta... Den är värst, denna väntan.... Men jag är helt säker på att min "minion" mår bra ännu :)



Börjar få en hel del dagar och äventyr att se fram emot och längta efter. Dans, fotboll, kärlek,  jobb och vänner. Lite pussel att få det att gå ihop :)
Förhoppningsvis kanske vi kan få ordning på våran struktur och planering hemmavid också, allt blir ju genast lite lättare då. Tonårsbarn har ju inte alltid en självklar benägenhet att hjälpa till eller att göra som de blir tillsagda... hrm.. ;)
Å våren är på intågande, gudskelov.

Sportsligt ser det inte så ljust ut, i söndags var det tungt. Förlust i hockeyn och ett kryss i fotbollen. Lägg av, så kan ni inte hålla på. Döna in den!
Nästa vecka kommer jag och SötAnna till sektion L på Gamla Ullevi och håller låda, vi vill se anfall och mål. Inga jävla långbollar eller enbart defensivt spel tack!

Nu, mina vänner, är det dags för kläder på och skutta ut till bilen.
Ha en go dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar