söndag 10 april 2016

Crea Diem - Skapa Dagen

Idag lever vi verkligen för en dag i taget.
Varje dag i mitt vardagliga liv längtar jag starkt efter dig. Det är en utmaning med distans förhållande, framförallt i ett skede där man fortfarande lär känna varandra. Jag är så glad att våra vägar korsades, där på nätet i januari. <3

Allt kommer att bli bra. En dag.
April kommer bli en tung månad, men som fungerande lokomotiv dundrar jag fram. De gånger mitt sikte snurrar runt, har jag vagnar som påminner mig om mitt mål. Är så glad att jag har er!

Ny vecka, med fullt schema - gör att tiden går fort, å på fredag ses vi igen

Efter två arbetsplatser med inte så fullt kapabla chefer rent fackligt, har jag nu hamnat på en härligt fungerande arbetsplats. Jag trivs som fisken i vattnet och går till jobbet med ett leende varje dag.
Nu fattas bara ett eget boende, strukturerat schema och mer dans :) Å så du naturligtvis <3

Ge aldrig  upp!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar