lördag 16 april 2016

Ge inte upp

Det här med att söka lägenhet är en mystisk värld. En evighetskamp mot ingemansland typ...
Nej, vi är inte osams på något sätt här hemma och vi trivs jättebra i Öjersjö. Men det är andra faktorer som spelar in och gör att ett eget boende skulle lösa upp ganska mycket trassel i mitt nystan.
"Dina poäng är 1820 och den som står först i kön har 5680, men sök gärna ändå" eller "din köplats är för närvarande 4... eller vänta lite... nu blev det 19 visst före dig" Ibland känns det fullständigt meningslöst att trycka på den där intresse anmälar knappen.
Men jag ger inte upp. En vacker dag händer det. Det har gjort det förr, och kommer göra det igen.

Fortsätt le och ta en dag i taget.
Det är lätt gjort på de dagar det funkar :)



Jag skulle så gärna vilja ha en dag/kväll med mina vänner snart igen. Lite mat, kanske bowling eller nåt, en öl eller två.
Det är så mycket man vill, men inte hinner med. Stanna upp, andas och lukta på blommorna! Det är viktigt, även om man inte kan lukta på alla blommor. Uppskatta det du har och får för stunden <3

Jag hade en fantastisk fredag kväll med mitt <3, och att få vakna upp lördag morgon med Honom bredvid mig. Den känslan.

Lördag efter jobbet var det skönt att komma hem till sonen, pussade extra mycket på honom.
Och som en trevlig överraskning var våran Kenneth hemma också. :)
Nu, så här på söndagsmorgonen innan jobbet, skulle jag väcka honom. Men hans säng är tom och bäddad... Ojoj... Killen är på äventyr .. haha

Samlar ihop mig inför frukost och önskar er alla en ûbertrevlig dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar