lördag 1 mars 2014

Gameday

God morgon gott folk!

Då var man på väg in till bästa jobbet igen, matchdag och taggad 💙
Kroppen har kommit in i någorlunda fas efter gårdagens dans på Kullen. Kändes som jag blivit överkörd när jag vaknade imorse, hade kunnat tro att jag gjort helkväll på krogen... Men efter kaffe, dusch och ett par diklofenak var man på banan igen 😜



Sv cup match idag, tänk om man kunde få uppleva den guldkänskan igen! Lyckan, glädjen, nervositeten - det var mäktigt! Kom igen nu Blåvitt!! 


Har våren smugit sig på er också? Läste att det är pollenutslag redan, rekordtidigt. Om bara vädret kunde besluta sig för att inte vara så Boråsblött och ge oss lite sol igen hade ju allt varit great! 
Fast det är klart - mindre rinnande näsa och kliande ögon så länge regnet faller. 
Men jag vill ha sol och värme!! Love it


Fan vad jag längtar till sommaren, det är ju så man kan bli hysterisk 😊 
Snart Kalle, bara 4,5 månad kvar 😃
Slottskogen med vännerna, danserna, stranden, glass och glada barn ... Ååhhh! 
Nej fokus nu - det är matchdag och vi taggar!! Sitter på grön express och regnet piskar mot rutorna. Men vad gör väl det - forza!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar