måndag 4 november 2019

Hemsidan klar

Hej alla fantastiska människor!

Jag ångrar inte en sekund att jag hoppade på detta tåget, med lifecoach kursen! I helgen var vi iväg igen, och det är så sjukt härligt att bli boostad med energi. Livet är härligt!

Idag blev jag "klar" med min nya hemsida, men kan inte publicera den riktigt ännu. Hur spännande är inte det? :) Jag vet, det rycker i mina förväntningsfulla nerver också. Så varför sätter jag då citationstecken om "klar" med hemsidan? Jo, jag tror att man alltid behöver putsa den, göra lite förändringar och fler medvetna val. Precis som med livet, eller hur?

Man ska ju inte ha direkta förväntningar, de ligger i framtiden och den finns ju egentligen inte. Om du verkligen kan leva i nuet så är framtiden bara illusioner. Det får bli som det blir, det kommer bli sjukt bra!

Vad som har bromsat mig hela tiden i min dröm att starta eget inom coachningen är själva företagandet. Ni vet, med bokföring etc.. Men vad fan hindrar en egentligen? Vad har du för resurser som du inte använder dig av? Kan du komma ett steg längre i livet om du bara ser dig omkring med öppet sinne och nyfikenhet?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar